کالری سوزی در پیاده روی

اگر می خواهید کالری بیشتری از بدنتان را در هنگام پیاده روی بسوزانید و زودتر به تناسب اندام دست پیدا کنید توصیه می کنیم از برخی ترفندهای ورزشی موثر در این زمینه کمک بگیرید می خواهیم به ۴ مورد مفید در این زمینه اشاره کنیم.

بررسی‌ها نشان داده است که پیاده روی پنج روز در هفته‌ به مدت نیم ساعت باعث افزایش طول عمر می‌شود.

انجام ورزشهای قلبی – عروقی باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و دیابت می‌شوند. می‌توان با انجام تغییرات خاص در پیاده روی میزان کالری سوزی و تاثیرگذاری این ورزش را افزایش داد.

به گزارش My fitness pal، چهار راه برای افزایش کالری سوزی پیاده روی وجود دارد که به شرح زیر هستند:

۱. سرعت خود را تغییر دهید

مطالعات سال ۲۰۱۵ نشان داده است که اگر در پیاده روی سرعت را کم و زیاد کنید میزان مصرف انرژی افزایش پیدا می‌کند. با سرعت کمتر شروع کنید و زمانی که بدن گرم شد کم کم سرعت را افزایش دهید و دوباره سرعت را پایین بیاورید. سعی کنید که بدن را در حالت مناسب نگه دارید. از دست‌ها استفاده کنید تا سرعت را افزایش دهید. در نیم ساعت سه تا چهار بار این تغییر سرعت را انجام دهید.

۲. با خود وزنه حمل کنید

بررسی‌ها نشان داده است که نگه داشتن وزنه یک کیلویی تا یک و نیم کیلویی باعث افزایش مصرف انرژی و افزایش ضربان قلب می‌شود. همچنین این مساله میزان مصرف اکسیژن را افزایش می‌دهد. نگه داشتن وزنه باعث حجیم‌تر شدن عضلات بازو نیز می‌شود. حرکات دست نباید خیلی اغراق شده باشند.

۳. بر روی شیب راه بروید

راه رفتن بر روی سطح شیب دار کالری سوزی را افزایش می‌دهد.

۴. از دست‌ها استفاده کنید

مطالعات مختلف نشان داده است که پیاده روی با در دست داشتن چوب پیاده روی ۶۷ درصد مصرف انرژی را افزایش می‌دهد. با در دست داشتن چوب پیاده روی بالاتنه بیشتر کار می‌کند.

اشتراک گذاری در:

تبادل نظر

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاه میگذارد

به من اطلاع بده
avatar
wpDiscuz