چگونه در یک ماه بدون ورزش ۱۰ کیلو کم کنیم

اغلب قصد می کنیم که قبل از یک مراسم خاص 10 کیلو کم کنیم، روزها می گذرند و آن ده کیلو همچنان سر جای خود هستند. به عنوان آخرین چاره در آخرین فرصت ها، کم کردن 10 کیلو در یک ماه بدون ورزش ممکن است. در حالی که در پی هر نوع رژیمی لازم است فرد مراقب بازگشت مجدد وزن خود باشد، با انجام مراحل زیر کاهش آن ده کیلوی مزاحم کاملا ممکن است.

۱

چگونه در یک ماه بدون ورزش 10 کیلو کم کنیممواد لازم: یادداشت روزانه ی مواد غذایی میوه وزنه مواد غذایی کم کالری مکمل ال-کارنیتین مکمل ال- گلوتامین گام یک: از یک رژیم غذایی کمتر از ۱۱۰۰ کالری در روز پیروی کنید. اگرچه انجام این کار سخت است، برای کاهش وزن باید کالری بیشتری نسبت به مصرف روزانه ی خود بسوزانید.

۲

چگونه در یک ماه بدون ورزش 10 کیلو کم کنیمگام دوم: به جای سه وعده ی غذایی بزرگ، پنج وعده ی کوچک بخورید. این امر باعث می شود که متابولیسم شما در تمام روز فعال باشد و به لحاظ بصری به خوردن وعده های غذایی کوچک عادت کنید.

۳

چگونه در یک ماه بدون ورزش 10 کیلو کم کنیمگام سوم: زمانی که به دنبال میان وعده های کم کالری هستید ، از میوه استفاده کنید. میوه هایی نظیر سیب نه تنها مقدار فیبر لازم برای بدنتان را تامین می کنند، بلکه بدون داشتن کالری زیاد به شما احساس سیری می دهند.

۴

چگونه در یک ماه بدون ورزش 10 کیلو کم کنیمگام چهارم: حداقل ۱۰ تا ۱۲ لیوان آب در روز بنوشید. تمام نوشیدنی های غیر رژیمی نظیر، نوشابه، آب میوه، شیر، چای شیرین و الکل را قطع کنید. با مصرف این نوشیدنی های در واقع تنها کالری دریافت کرده اید، زیرا کالری بسیار بالایی دارند و البته ارزش غذایی آنها پایین است. اگر به تنوع بیشتری در برنامه ی غذایی خود نیاز دارید، نوشابه ی رژیمی، چای شیرین نشده و قهوه سیاه گزینه های کم کالری مجاز هستند.

 

 

چگونه در یک ماه بدون ورزش 10 کیلو کم کنیمگام پنجم: هر چیزی که میخورید و می آشامید را یادداشت کنید. انجام این کار در طی رژیم نه تنها به نظارت بر مسیر و بررسی کل کالری مصرفی روزانه کمک می کند. بلکه تضمین می کند که به اندازه کافی نیز آب مصرف می کنید.

۶

چگونه در یک ماه بدون ورزش 10 کیلو کم کنیمگام ششم: برای کمک به کاهش گرسنگی و هوس روزانه یک مکمل، از جمله اسید آمینه ال-گلوتامین مصرف کنید . همچنین، برای افزایش چربی سوزی به رژیم روزانه ی خود مکمل ال-کارنیتین را اضافه کنید.

۷

چگونه در یک ماه بدون ورزش 10 کیلو کم کنیمگام هفتم: وزن کشی خود را به تنها یک بار در هفته محدود کنید. توزین بیش از این میزان معمولا باعث ناامیدی در فرد به جهت کند بودن روند کاهش وزن می شود.

۸

چگونه در یک ماه بدون ورزش 10 کیلو کم کنیمگام هشتم: در طول رژیم غذایی روزانه یک مولتی ویتامین مصرف کنید. این کار کمک می کند تا مطمئن شوید که بدن شما حتی با کاهش دریافت کالری مواد لازم خود را دریافت می کند.

اشتراک گذاری در:
کلمات کلیدی :

تبادل نظر

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاه میگذارد

به من اطلاع بده
avatar
wpDiscuz