چگونه در خانه توپ رفع استرس درست کنیم

۱

از مواد زیر برای درست کردن توپ استرسی به اندازه ی کف دست در ۵ دقیقه استفاده کنید. چند تا از آنها را در طرح های مختلف درست کنید تا در نقاط مختلف و قابل دسترسی قرار دهید. در عین حال از همین روش می توانید برای قرار دادن هدیه های کوچکی برای عید استفاده کنید.

۲

چگونه در خانه توپ رفع استرس درست کنیممواد لازم: ۲ بادکنک در رنگ های مختلف، قیف، قاشق، برنج خشک، قیچی

۳

اگر برنج ندارید، یا ترجیح می دهید از مواد نرم تری برای ساخت توپ استفاده کنید به همین روش از آرد، آرد ذرت و حتی شن و ماسه ریز استفاده کنید.

۴

چگونه در خانه توپ رفع استرس درست کنیمدهانه ی بادکنک را روی قیف بکشید و با نخ محکم کنید. از رنگی استفاده کنید که یا دوست دارید یا به شما آرامش می دهد. رنگ های تند مانند قرمز استرس بیشتری به شما وارد می کنند.

۵

چگونه در خانه توپ رفع استرس درست کنیمدر حالی که دور بادکنک را محکم در دست گرفته اید، با استفاده از قاشق در قیف برنج بریزید. برای اینکه حجم بیشتری از بادکنک پر شود و توپ شما استحکام بیشتری پیدا کند، با استفاده از پایه ی قیف برنج ها را به پایین هل دهید تا دیواره ی بادکنک جا باز کند و پرتر شود.

۶

چگونه در خانه توپ رفع استرس درست کنیمبالای بادکنک را حدودا نیم سانت بالاتر از گودی برش بزنید تا برنج ها به بیرون نریزند. سپس بادکنک دوم از یک سوم زیر دهانه و روی گودی برش بزنید تا دهانه ای ایجاد شود که بتوانید با آن راحت کار کنید.

۷

چگونه در خانه توپ رفع استرس درست کنیمدهانه ی بادکنک دوم را به قدری بکشید که به راحتی روی بادکنک اول بیوفتد. سعی کنید بادکنک دوم را طوری تنظیم کنید که سر باز بادکنک اول درست در وسط آن قرار گیرد.

۸

توپ استرس را کف دست خود بغلتانید تا کاملا شکل گرد به خودش بگیرد. از این وسیله در زمان های پراضطراب مانند کنکور یا امتحانات استفاده کنید

اشتراک گذاری در:
کلمات کلیدی :

تبادل نظر

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاه میگذارد

به من اطلاع بده
avatar
wpDiscuz