چگونه با چای سبز، سریع‌ وزن کم کنیم

اضافه کردن چای سبز به رژیم غذایی روزانه شما بدون در نظر گرفتن نحوه استفاده از آن، به کاهش وزن شما کمک خواهد کرد. کلید از دست دادن چربی‌ها در مدت زمان کوتاه، یافتن یک مکمل مناسب و همراه کردن آن با فعالیت‌هایی است که موجب استفاده از مزیت‌های چای سبز برای بدن می‌گردد. در این چگونه با استفاده از یک رویکرد ویژه برای استفاده از چای سبز می‌توانید با سرعت بیشتری وزن کم کنید.

۱

از چای سبز باکیفیت اصل یا از عصاره چای سبز استفاده کنید. در کیفیت آن خِساسَت به خرج ندهید. چای خرد شده هنگامی که با آفت‌کُش‌های شیمیایی همراه نشده باشد و تحت حرارت بالا قرار نگرفته‌باشد دارای کیفیت بهتری می‌باشد و بهتر عمل می‌کند. مطمئن شوید مکملی که مصرف می‌کنید حاوی پلی فنول های کاتچین باشد. این مواد موجب افزایش متابولیسم بدن، حفظ انرژی و ترویج گرمازایی هستند. گرمازایی فرآیندی است که در طی آن چربی‌های بدن به خون وارد می‌شوند تا به عنوان انرژی مصرف شوند.

۲

برای استفاده از مکمل‌ها از دستورالعمل آن‌ها پیروی کنید. استفاده بیش از حد این محصولات می تواند موجب آسیب‌های جدی به بدن شما گردد و این در حالی است که هیچ تاثیری روی سرعت و میزان کاهش وزن شما نخواهد گذاشت.

۳

چیزی را انتخاب کنید که متعهد شوید در فواصل منظم به صورت روزانه آن را مصرف می‌کنید. شاید یک کپسول سر صبح نسبت به چندین وعده چای در طول روز با برنامه‌ زمانی شما سازگارتر باشد.

۴

چای سبز خود را با کافئین همراه کنید. اگر شما معمولا قهوه می خورید نباید مشکلی با این موضوع داشته باشید. در غیر اینصورت نوشیدنی‌های انرژی‌زای کم کالری را امتحان کنید یا از قرص‌های کافئین‌دار با دُز پایین استفاده کنید.

۵

به صورت منظم ورزش کنید. ورزشی را بیابید که هم به اندازه کافی ضربان قلب شما را بالا می‌برد و هم به اندازه‌ای برایتان لذت‌بخش است که مایل به انجام آن برای ۳ الی ۴ بار در هفته باشید.

۶

به تدریج به هر یک از تمرینات خود چند دقیقه اضافه کنید. شما می‌توانید با اندکی تلاش بیشتر مقدار کالری بیشتری بسوزانید. چای سبز بوسیله کند کردن مصرف کربوهیدرات‌های بدن به شما انرژی بیشتری می‌دهد، به این معنی که شما می‌توانید مدت زمان بیشتری بدون احساس خستگی تمرین کنید. این مهم نیست که شما پیش از این هم ورزش می‌کردید یا اینکه تازه تصمیم دارید ورزش کردن را شروع کنید، اگر در حال حاضر یک برنامه منظم دارید، قادر خواهید بود مدت زمان طولانی‌تری ورزش کنید، بدون اینکه احساس کنید این شما هستید که می‌تواند این همه ورزش کند!

اشتراک گذاری در:
کلمات کلیدی :

تبادل نظر

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاه میگذارد

به من اطلاع بده
avatar
wpDiscuz