چاق شدن صورت با تکنیک های ورزشی

ماساژ لپ ها برای چاق شدن صورت

ابتدا انگشت اشاره و انگشت وسط را بر روی لپ هایتان قرار دهید و به صورت دایره ای و آهسته ماهیچه های لپ خود را ماساژ دهید این ورزش ماهیچه های صورت را تحریک می کند و باعث می شود تا حجم ماهیچه های صورت شما بیشتر شود و بنابراین صورتتان چاق تر به نظر برسد. این تکنیک ورزشی را می توانید ۱۵ بار تکرار کنید.

تمرینی برای چاق شدن لپ ها

برای چاق شدن صورت باید ابتدا از لپ ها شروع کنید زیرا لپ ها ماهیچه ای ترین بخش صورت هستند که شما می توانید با انجام حرکات ورزشی روی آن هاحجم صورت خود را افزایش دهید.

ابتدا یکی از انگشتان خود را در درون دهانتان فرو کنید و با لب ها به انگشتتان فشار بیاورید و سپس به مدت ۵ ثانیه انگشتتان را میک بزنید و سپس انگشت خود را رها کنید و دوباره این حرکت را تکرار کنید. این تمرین ورزشی را به مدت ۱۵ بار تکرار کنید این کار باعث می شود تا لپ های شما تقویت شوند و خونرسانی به لپ های افزایش پیدا کند و در نتیجه صورتتان سرخ و پرتر به نظر برسد.

تمرین لبخند زدن، یکی از راه های چاق شدن صورت

اگر تمایلی به استفاده از تکنیک‌های تغذیه برای پر شدن و چاق به نظر رسیدن صورت ندارید، بهترین روش برای شما استفاده از تکنیک‌های ورزشی سودمند برای چاق شدن صورت است.

  • روی صندلی بنشینید و روی عضلات صورت تمرکز کنید.
  • سپس لب‌ها را تا جایی که می‌توانید جمع کنید و آن را به مدت ۵ ثانیه در همین حالت نگه ‌دارید.
  • سپس بدون آنکه لب‌های‌تان از هم باز شود و دندان‌های‌تان دیده شود لبخند بزنید و سعی کنید خط لبخند را بلند و بلندتر کنید.
  • لب‌ها را به مدت ۵ ثانیه در این وضع نگه دارید و این تمرین را ۱۵ بار تکرار کنید.

بعد از اجرای پانزدهمین حرکت خواهید دید که عضلات صورت‌تان احساس خستگی می‌کنند. این به شرطی است که حرکات را به درستی و با تمرکز انجام داده باشید. خستگی عضلات صورت بهترین نشانه برای بهبود خونرسانی به سلول‌های صورت است. این‌ این تکنیک را هر روز در ۲ نوبت اجرا کنید. اجرای این تکنیک به شما کمک می‌کند تا عضلات ورزیده و پرتری داشته باشید.

اشتراک گذاری در:

تبادل نظر

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاه میگذارد

به من اطلاع بده
avatar
wpDiscuz