تمرین برای رفع غبغب

چند تمرین ساده برای از بین بردن غبغب
دهنتونو تاحد ممکن باز کنید  زبونتونو بیرون بیارید سعی کنید به نوک چونه برسونید  تا ده شماره بشمار و دوباره تکرار کن. این حرکتو ده مرتبه تکرار کن

این حرکت باعث سفت شدن عضلات گردن و چونه شما میشه

روی تخت یا مبل دراز بکش سرتو از لبه تخت آویزون کن با ارامش  چونتو  به سمت سینه بلند کن  و تا ده شماره بشمار و دوباره به حالت اول برگرد این حرکتم ده بار تکرار کنین

این حرکتم تقویت کننده و سفت کننده عضلات صورته و باعث گرد شدن میشه

حرکت بعدی

در حالت ایستاده چونه و سر و گردن خود را را به سقف بگیرین و چند ثانیه نگه دارین

 
حرکت توپ تنیس
یه توپ تنیس را جلوی گلوت بگیر و با چونت سعی کن نگهش داری . چونه امحکم به توپ فشار بده  تا ده شماره بشمارید  بعد  چونه رو رها کنید. این حرکتم برای ده بار تکرار برو
در صورتی که اضافه وزن ندارین این حرکات کافیه در غیر این صورت در کنار این حرکات وزن خودتون هم باید کاهش بدین

اشتراک گذاری در:
کلمات کلیدی :

تبادل نظر

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاه میگذارد

به من اطلاع بده
avatar
wpDiscuz