برندهای موفق و ناموفق در گوگل ۲۰۱۵

به گزارش صفحه ایران  بر اساس گزارش ارائه شده در seomoz برندهای موفق و ناموفق گوگل در سال ۲۰۱۵ اعلام شدند. این تحلیل ها پس از اعمال بزرگترین بروزرسانی موتور جستجوی گوگل انجام شده است.

بر اساس گزارش ارائه شده در mozcast در سال ۲۰۱۵ تعداد ۱۰ دامنه برتر در جستجوی روزانه گوگل به شرح جدول زیر است:

top-domain

ستون اشتراک نشان دهنده درصد نتایج کلی هر دامنه در کل نتایج داده های انتخاب شده است.

بر اساس بررسی روزانه جستجو  کسب و کارها مختلف، برندهای موفق و ناموفق در موتور جستجوی گوگل بعد از بزرگترین بروزرسانی الگوریتم گوگل توسط mozcast اعلام شدند. نتایج تحلیل داده ها مربوط به ۱ دسامبر ۲۰۱۴ تا ۱ دسامبر ۲۰۱۵ است.

موفق ترین وب سایت ها در سال ۲۰۱۵

بزرگترین برندگان از نظر بهبود جایگاه در موتور جستجوی گوگل در سال ۲۰۱۵ در جدول زیر آمده است. ستون Rank نشان دهنده جایگاه فعلی بین ۱۰۰ سایت برتر است:

bigget-winner

همانطور که در جدول بالا مشاهده می شود وب سایت amazon.com در جایگاه دوم در این نمونه داده انتخاب شده قرار دارد.  همچنین  Estay در سال ۲۰۱۴ از جایگاه ۸۱ به جایگاه ۳۱ پیشرفت پیدا کرده است. همچنین youtube از جایگاه ۵ در سال ۲۰۱۴ به جایگاه ۴ با یک پله صعود پیدا کرده است.

بیشترین پیشرفت در سال ۲۰۱۵

یکی دیگر از گزارشات ارائه شده توسط mozcat گزارش بیشترین پیشرفت جایگاه در موتور جستجوی گوگل است. لیست ۱۰ وب سایت که در این گزارش در بالاترین جایگاه قرار گرفته اند در زیر مشاهده می شود:

most-improved

ستون Gain درصد پیشرفت را نشان می دهد. همانطور که در نتایج شکل بالا مشخص است تعداد ۶ تا از لیست بزرگترین برندگان نیز در این جدول تکرار شده است. etsy و instagram دارای بیشترین درصد پیشرفت هستند.

ناموفق ترین وب سایت ها در سال ۲۰۱۵

بر اساس نمونه داده های اندازه گیری شده در سال ۲۰۱۵ لیست ناموفق ترین وب سایت ها در جدول زیر آورده شده است:

 

bigget-loser

اشتراک گذاری در:

تبادل نظر

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاه میگذارد

به من اطلاع بده
avatar
wpDiscuz