با آواکادو بیشتر آشنا شوید

دکتر سلام – آوکادو ممکن است چربی بالایی داشته باشد، اما آن چربی اشباع نشده است، یک چربی خوب است که کلسترول بدرا پایین می آورد. در هر باری که   آوکادو  می خورید حداقل ۲۰ ویتامین و مواد معدنی وارد بدن می شود. این شامل پتاسیم،لوتئین و  فولات است. آوکادو  خواص سبزیجات-خواص میوه ها سبزیجات و سلامت – بزرگ   ویتامین B  است که با  بیماریهای عفونی مقابله می کند،  همچنین ویتامین C و E، و فیتوکمیکال دارد  که  به پیشگیری از سرطان  کمک میکند.آوکادو  قند کم و حاوی فیبر  است


در اینجا فواید آووکادو را می شماریم:

,فوایدآووکادو,<a href=میوه ای با چربی های سالم,میوه سیر کننده,خواص سبزیجات، خواص میوه جات ،خواص خوراکیها،سبزیجات" />
آوکادو کلسترول بد را پایین می آوردمطالعات نشان می دهد که آوکادو کلسترول بدرا پایین می آورد. با توجه به مطالعات انجام یافته، پس از یک هفته   رژیم غذایی غنی از آووکادو، بیماران پر کلسترول  ۲۲٪  کلسترول بد کاهش یافته و  ۱۱٪  کلسترول خوب آنها افزایش یافته است.کلسترول بالا یکی از عوامل خطر اصلی برای بیماری های قلبی است.کاهش کلسترول  از مشخصه آووکادو است که از دیابت، سکته مغزی، و بیماری های قلبی عروقی پیشگیری میکند.
,فوایدآووکادو,<a href=میوه ای با چربی های سالم,میوه سیر کننده,خواص سبزیجات، خواص میوه جات ،خواص خوراکیها،سبزیجات" />
آوکادو  از سرطان پیشگیری میکندفیتوکمیکال در آوکادو  از سرطان  پیشگیری میکند. محققان خاصیت  آوکادو  را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و  نتیجه گرفتند که فیتوکمیکال در آوکادو در پیشگیری از سرطان موثر است. مطالعات نشان داده اند کهمواد مغذی موجود در آوکادو بطور بالقوه می تواند از سرطان پروستات پیشگیری کرده و  عوارض جانبی شیمی درمانی  را کاهش دهد
آوکادو به کاهش وزن کمک میکندنصف آووکادو حاوی ۳٫۴ گرم فیبر،  است که انسان را سیر نگه می دارد و دستگاه گوارش  رافعال میکند. مطالعات نشان داده اند که افرادی که نصف آووکادو  را در هنگام ظهر بخورند ۳-۴ ساعت گرسنه نمی شوند.آوکادو حاوی اسید اولئیک، است که باعث تحریک بخشی از مغز  می شود که به مغز فرمان می دهد که سیر است. چربی های اشباع نشده و سالم حاوی اسید اولئیک هستند  بهترین جایگزین  چربی های ناسالم اشباع و چربی های ترانس موجود درغذاهای فراوری شده است.
خوردن آوکادو  از جنین مراقبت میکندآوکادو یک خواص سبزیجات-خواص میوه ها سبزیجات و سلامت – خوبی از فولات، ویتامین  است که خطر نقص جنین  را کاهش می دهد. خوردن آوکادو در دوران بارداری  از جنین مراقبت میکند
مصرف بالای فولات  با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی در ارتباط است. اگر شما مستعد ابتلا به بیماری های قلبی به دلیل عوامل خطر مانند سابقه خانوادگی، چاقی، و یا سیگار کشیدن هستید، آوکادو قلب را سالم نگه می دارد

,فوایدآووکادو,<a href=میوه ای با چربی های سالم,میوه سیر کننده,خواص سبزیجات، خواص میوه جات ،خواص خوراکیها،سبزیجات" />
آوکادو  از چشم مراقبت میکندآوکادو  دارای آنتی اکسیدان های ،قوی است  که در برابر بیماری های چشم مراقبت میکند. این مواد مغذی برای سلامت چشم ضروری است و  خطر ابتلا به دژنراسیون ماکولا و آب مروارید را کاهش می دهد.خوردن غذاهایکاروتینوئید مانند میوه ها و سبزیجات همراه با آوکادو به جذب  بهتر کاروتنوئیدها کمک میکند
,فوایدآووکادو,<a href=میوه ای با چربی های سالم,میوه سیر کننده,خواص سبزیجات، خواص میوه جات ،خواص خوراکیها،سبزیجات" />
آوکادو  قند خون را ثابت نگه می دارد
آوکادو  از چربیهای اشباع نشده مفید است.  چربی های سالم  دارد  . به جای سس مایونز و کره  آووکادو له شده بر رویساندویچ بزنید.
اشتراک گذاری در:
کلمات کلیدی :

تبادل نظر

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاه میگذارد

به من اطلاع بده
avatar
wpDiscuz